Vraag: "Is het normaal dat na een reiniging door jullie mijn ramen,... nat achter blijven of moet ikzelf deze nog droog maken?"
Antwoord: Het principe van een reiniging met osmose is het volgende; eerst wrijven/werken we het vuil los waarna we grondig naspoelen. Na deze spoeling laten we de raam,...nat achter. Hetgeen op de raam,... achter blijft is 100% gezuiverd water (zonder kalk, chloor, mineralen,.....) en zal dus bijgevolg streep en vlekloos opdrogen.
Vraag: "Bij het reinigen van de ramen; reinigen jullie dan ook het raamwerk (kozijnen,...) mee?"
Antwoord: Bij een reiniging van de ramen is dit bij ons standaard; en zonder meerprijs.
Vraag: "Wat als ik toch nog strepen en/of vlekken zie op mijn ramen,.... nadat deze zijn opgedroogd?"
Antwoord: Normaal gesproken zien we er steeds op toe dat dit niet voorvalt. In héél uitzonderlijke gevallen valt het toch voor. Indien u dit ervaart, mag u steeds contact met ons opnemen en zullen wij deze raam/ramen/... op onze kosten opnieuw komen reinigen zodat u een optimaal resultaat heeft. Als bedrijf streven wij naar klanttevredenheid en service; dit zijn waarden die wij als bedrijf hoog in het vaandel dragen.
Vraag: "Wanneer weet ik wanneer jullie een volgende reinigingsbeurt komen uitvoeren?"
Antwoord: Bij onze contacten die we hebben gehad zullen wij u vragen wat de frequentie is dat u afspraken wenst in te plannen. Dit kan gaan van maandelijks, om de 6 weken, om de 8 weken,.....We maken de planning steeds kenbaar aan u als klant op maandag van de week erop. Dit wil dus zeggen dat u als klant steeds ruim op de hoogte wordt gesteld van een nieuwe afspraak en dit minstens 7 dagen op voorhand. Allereerst versturen we u een datum waarop we aanwezig kunnen zijn (= voorstel). U heeft dan de mogelijk deze datum te bevestigen (dit vragen we steeds zodat een correcte planning kan worden gemaakt) of eventuele opmerkingen (zoals bv enkel in voormiddag, graag ook de binnenkant van de ramen mee te reinigen,...) toe te voegen. Uiterlijk 2 dagen later krijgt u dan van ons een geschat uur dat we aanwezig zullen zijn.
Vraag: "Moet ik thuis zijn als jullie de ramen,... komen reinigen?"
Antwoord: Indien het de reiniging van de ramen, koepels,.... betreft aan de buitenkant dan hoeft u niet thuis te zijn. Wel vragen we steeds dat alle ramen gesloten zijn en de vliegenramen uit de ramen worden gehaald (behalve de vliegenramen voor een schuifdeur; deze kunnen over het algemeen eenvoudig verschoven worden) om een optimaal resultaat van de reiniging te bekomen. Let op: ramen die niet gesloten zijn of 'geblokkeerd' zijn door een vliegenraam kunnen in sommige gevallen door OT Window Cleaning niet worden gereinigd.
Vraag: "Hoe kan ik betalen?"
Antwoord: We hebben verscheidene mogelijkheden om de betaling uit te voeren. Dit kan dmv Cash, Bancontact/Payconiq, Overschrijving of op Factuur en alle gangbare betaalkaarten. Let op: Bij een overschrijving en een factuur gelden onze algemene voorwaarden inzake betalingen.
Vraag: "Mijn huisdier heeft van het water dat jullie gebruiken - osmose - gedronken. Is dit schadelijk?"
Antwoord: Dit is niet schadelijk daar osmose eigenlijk water is in zijn zuiverste vorm; alle stoffen zoals chloor, metalen, kalk,...zijn uit het water gefilterd. Het 'residu' is osmose en is onschadelijk indien uw huisdier hiervan heeft gedronken.
Vraag: "Hoe kan ik jullie contacteren mbt informatie over diensten en om eventueel klant te worden?"
Antwoord: U kunt ons steeds bellen, mailen, SMS sturen,...met de vragen die u heeft. Er zal steeds zo spoedig als mogelijk gehoor worden gegeven aan uw contactverzoek.
Vraag: "Hoe lang blijven gereinigde ramen,..-met osmose- proper?"
Antwoord: Dit hangt af van diverse factoren (gebruik, weer,....) en er is niet echt een exacte wetenschap die stelt om de hoeveel tijd een raam,... dient gereinigd te worden. Standaard hanteren wij de norm tussen de 6 à 8 weken, maar we passen ons aan naar de noden en wensen van u als klant.
Vraag: "Is een offerte steeds vrijblijvend of ben ik dan verplicht van uw diensten gebruik te maken?"
Antwoord: Een offerte is steeds volledig kosteloos en vrijblijvend.
Vraag: "Moeten wij iets voorzien van stroom of water indien u de ramen,....komt reinigen?"
Antwoord: OT Window Cleaning is 100% zelfvoorzienend. Alle materialen om uw ramen,...te reinigen hebben wij bij.
Vraag: "Wat gebeurd er met mijn klantgegevens?"
Antwoord: Als klant heeft u steeds de mogelijkheid om uw klantenfiche in te kijken en eventuele aanvullingen en/of aanpassingen te maken. Uw gegevens worden nooit publiekelijk gemaakt en zijn enkel bedoeld voor onze eigen werking te vereenvoudigen.
Vraag: "Wat is jullie werkgebied?"
Antwoord: Ons werkgebied is de Provincie Antwerpen en in hoofdzaak de Kempen.